Obálka titulu Marketingový výzkum
E-kniha

Marketingový výzkum

Radek Tahal, kolektiv

Ihned

K dispozici pro okamžité stažení

416 Kč

Když objednáte zboží jako dárek, ve formuláři vložíte emailovou adresu, na kterou zašleme dárkový e-mail s kódem. S tímto kódem si obdarovaný u nás na Kosmas.cz dárek vyzvedne.

Více informací o nákupu dárku

Popis: Elektronická kniha, 296 stran, bez zabezpečení DRM, ePUB ePUB, Mobi Mobi, PDF PDF, česky

Nové vydání knihy se ucelen zabývá aktuálními metodami a technikami souasného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací pi zadávání výzkumných projekt, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu.

Zpět na všechny kategorie