Obálka titulu Marketingový výzkum
E-kniha

Marketingový výzkum

Miroslav Foret, David Melas

Ihned

K dispozici pro okamžité stažení

212 Kč

Když objednáte zboží jako dárek, ve formuláři vložíte emailovou adresu, na kterou zašleme dárkový e-mail s kódem. S tímto kódem si obdarovaný u nás na Kosmas.cz dárek vyzvedne.

Více informací o nákupu dárku

Popis: Elektronická kniha, 168 stran, bez zabezpečení DRM, ePUB ePUB, Mobi Mobi, PDF PDF, česky

Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby praxe vyhodnotit empirické poznatky a marketingová doporučení.

Zpět na všechny kategorie