Obálka titulu Velký slovník marketingových komunikací
E-kniha

Velký slovník marketingových komunikací

Pavel Horňák, Olga Jurášková, kolektiv

Ihned

K dispozici pro okamžité stažení

297 Kč

Když objednáte zboží jako dárek, ve formuláři vložíte emailovou adresu, na kterou zašleme dárkový e-mail s kódem. S tímto kódem si obdarovaný u nás na Kosmas.cz dárek vyzvedne.

Více informací o nákupu dárku

Popis: Elektronická kniha, 272 stran, bez zabezpečení DRM, ePUB ePUB, Mobi Mobi, PDF PDF, česky

Dlouho očekávaný slovník pojmů z marketingové komunikace je konečně zde! Zkušení autoři a odborníci vysvětlují téměř 1500 hesel z oblasti reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu, osobního prodeje, psychologie marketingové komunikace a také z nových forem a prostředků marketingové komunikace. Publikaci, která je zcela ojedinělá na českém trhu, ocení všichni pracovníci marketingu a marketingové komunikace a studenti vysokých i středních škol.
Zpět na všechny kategorie