Pavel Horňák, Olga Jurášková, kolektiv
Ihned
K dispozici pro okamžité stažení
297 Kč
Když objednáte zboží jako dárek, ve formuláři vložíte emailovou adresu, na kterou zašleme dárkový e-mail s kódem. S tímto kódem si obdarovaný u nás na Kosmas.cz dárek vyzvedne.
Více informací o nákupu dárkuPopis: Elektronická kniha, 272 stran, bez zabezpečení DRM, ePUB, Mobi, PDF, česky
Dlouho očekávaný slovník pojmů z marketingové komunikace je konečně zde! Zkušení autoři a odborníci vysvětlují téměř 1500 hesel z oblasti reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu, osobního prodeje, psychologie marketingové komunikace a také z nových forem a prostředků marketingové komunikace. Publikaci, která je zcela ojedinělá na českém trhu, ocení všichni pracovníci marketingu a marketingové komunikace a studenti vysokých i středních škol.