Obálka titulu Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Reklama. Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Pavel Horňák

Skladem

Expedujeme do 2 pracovních dnů.

359 Kč

Běžná cena: 399 Kč

Ušetříte: 40 Kč (10 %)


Popis: 1× kniha, vázaná, 400 stran, 17 × 23,5 cm, slovensky

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Zpět na všechny kategorie