Radim Bačuvčík, Lenka Harantová - Sociální marketingové ...
Ke stažení
Sociální marketingové kampaně v Česku II.: Bezpečnost a prevence zranění
Nakladatel: VeRBuM
2016
69
False
1
127
2
4
24
216341
0
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si zboží do oblíbených.
Ihned |
69 Kč
|
Anotace
Monografie mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti.
Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných...
Zobrazit celý textNa základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, vzdělávacích aktivit ve školách nebo jiných...