29.3.2024 | Zavřeno |
30.3.2024 | Zavřeno |
1.4.2024 | Zavřeno |
11.4.2024 | Zavřeno |
12.4.2024 | Zavřeno |
Po - Pá | 08:00 - 18:00 |
Sobota | 09:00 - 12:00 |
Neděle | Zavřeno |
29.3.2024 | Zavřeno |
30.3.2024 | Zavřeno |
1.4.2024 | Zavřeno |
Po - Pá | 09:00 - 19:00 |
Sobota | 09:00 - 13:00 |
Neděle | Zavřeno |
29.3.2024 | Zavřeno |
30.3.2024 | Zavřeno |
1.4.2024 | Zavřeno |
Po - Pá | 09:00 - 19:00 |
Sobota | 09:00 - 12:00 |
Neděle | Zavřeno |
Popis: 1× kniha, brožovaná, 272 stran, 15,6 × 23,4 cm, česky
Praktický průvodce tvorbou marketingové strategie pro sociální média. Popisuje proces plánování kampaní, přípravy, realizace i měření jejich přínosů. Rozkrývá propojení sociálních médií s marketingovými nástroji a komunikačními kanály. Všichni zájemci v knize najdou konkrétní rady pro realizování vlastní úspěšné strategie.