Obálka titulu Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
E-kniha

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Lenka Harantová

Ihned

K dispozici pro okamžité stažení

69 Kč

Když objednáte zboží jako dárek, ve formuláři vložíte emailovou adresu, na kterou zašleme dárkový e-mail s kódem. S tímto kódem si obdarovaný u nás na Kosmas.cz dárek vyzvedne.

Více informací o nákupu dárku

Popis: Elektronická kniha, 154 stran, bez zabezpečení DRM, PDF PDF, česky

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.
Zpět na všechny kategorie