Popis: 1× kniha, vázaná, 248 stran, 14,5 × 21 cm, česky
Máte pocit, že vaše firma je jeden velký blázinec a vaši kolegové to nemůžou mít v hlavě v pořádku? Joshua Ferris vás ve své prvotině pomocí svého osobitého humoru s nadhledem přesvědčí, že jste vlastně všichni úplně normální. Jeho román vás zavede do zdánlivě obyčejné reklamní agentury v Chicagu, kde si kolegové dělají naschvály, prožívají svá trápení, zamilovávají se a kradou si židle.Jarmila Beichtenová
(...) Příběh vyprávěný v korporátní první osobě množného čísla ("jsme nejlepší na trhu"; "s námi to dokážete") plyne ve skočném tempu. Děj posouvají zručné dialogy i ironický nadhled autora, který má s prostředím vlastní zkušenost. S orientací v zalidněném světě Ferrisových postav pomáhá čtenáři i vynikající webová stránka s profily všech hlavních postav. Výsledkem je zdařilý portrét společnosti, která zažívá konec internetového byznysu, ale i konec bezstarostného žití. Příběh končí v srpnu 2001 a v poněkud násilně působícím dovětku se posuneme rovnou do současnosti. HODNOCENI LN ***