OC Borská pole, U letiště 2/1074, Plzeň - Bory, plzen.borskapole@kosmas.cz, 377 423 917
Po - Pá
09:00 - 20:00
Sobota
09:00 - 20:00
Neděle
09:00 - 20:00
Praha - Letná
(Rezervovat)
Veverkova 16/1407, Praha 7 - Letná, knihkupectvi.letna@kosmas.cz, 222 201 130
Po - Pá
09:00 - 19:00
Sobota
09:00 - 12:00
Neděle
Zavřeno
Popis: 1× kniha, vázaná, 512 stran, 16 × 23 cm, česky
Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve...
(...) Přístup Naomi Kleinové není radikální, zaslepený ani jednostranný; ideologicky má nejblíž k liberalismu. (...) Stylová jasnost a přijatelnost důvodů z Kleinové okamžitě udělaly hvězdu, která se přiřadila ke jménům jako Sontagová, Steinemová či Chomsky a Bez loga si vysloužilo nonsensové nálepky bible či Kapitál antiglobalizačního hnutí. (...) Její kniha je historická a angažovaná, nikoli filozofická. Její přínos je v pronikavé formulaci, v kombinaci již známého s obdivuhodným množstvím faktů a v osvětlení současného kontextu, který je bezprecedentní především co do jednoty korporací a rozmanitosti opozic.
Četba pro Mladé konzervativce
, PRÁVO , 7.7.2005
(...) Rozdíly mezi výrobní a prodejní cenou jsou astronomické. Lidé z Evropy a USA jsou pro nadnárodní společnosti dobří jako zákazníci, ale už ne jako zaměstnanci. Kniha Bez loga přináší takových skutečností, ale hlavně dokladů, důkazů a svědectví pět set stran. (...) Málokdo dokáže společenskou studii napsat tak, aby vás mrzela každá chvíle zdržení v četbě. Kanaďanka Naomi Kleinová ano.
Někde jsem četl, že tato kniha by měla být povinná četba, souhlasím, hlavně pro všechny, kteří si myslí, že jsou ještě svobodní, a že je konzumní svět míjí..kdepak jedeme v tom všichni a je dobré si o tom číst znova a znova...