Ihned
K dispozici pro okamžité stažení
55 Kč
Běžná cena: 69 Kč
Ušetříte: 14 Kč (20 %)
Když objednáte zboží jako dárek, ve formuláři vložíte emailovou adresu, na kterou zašleme dárkový e-mail s kódem. S tímto kódem si obdarovaný u nás na Kosmas.cz dárek vyzvedne.
Více informací o nákupu dárkuPopis: Elektronická kniha, 219 stran, bez zabezpečení DRM, PDF, česky
Kniha ukazuje, jak různě lze pohlížet na vztah tradičního a nového ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají tradičními a novými přístupy k analýzy marketingové komunikace, propagací tradičních a nových produktů a tradičními a novými nástroji či médii marketingové komunikace. Kniha je druhým dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díl nazvaný Žena a muž v marketingové komunikaci.naučná, odborná a učebnice ekonomie
naučná, odborná a učebnice společenské vědy média a komunikace